Dan Houser se v nedávném rozhovoru vyjádřil k dávným pokusům o vytvoření filmu na motivy Grand Theft Auto. Spoluzakladatel Rockstar Games uvedl, že se nenechal oslepit září Hollywoodu.
Bývalý hlavní scenárista a spoluzakladatel studia Rockstar Games Dan Houser se rozpovídal v rozhovoru pro magazín The Ankler o setkání se zástupci Hollywoodu ohledně natáčení filmu na motivy Grand Theft Auto. Rozhovory nazval jako trapné schůzky, které ho nepřesvědčily o tom, že by film mohl společnosti prospět víc než samotné hry.
![Na řadě je GTA 7. Šéf Take-Two překvapil fanoušky](https://storage.googleapis.com/grunex-com/media/images/vvu4q37s8zcxi7m665ed764ac6c2869494870.jpeg)
Na řadě je GTA 7. Šéf Take-Two překvapil fanoušky
O budoucnosti série Grand Theft Auto promluvil Strauss Zelnick ze společnosti Take-Two Interactive. Během rozhovorů mluvil o…
„Producentů jsme se ptali, proč bychom to měli udělat. A oni vždy odpověděli, protože natočíme film,“ pověděl Houser. Jenže zástupci Rockstaru měli jasno, že by to s největší pravděpodobností nebyl jejich snímek. Proto nikdy nechtěli přistoupit na zfilmování série.
„Odpověděli jsme jim, že to oni by natočili film, zatímco my bychom neměli kontrolu a podstoupili obrovské riziko, za které bychom potom museli nést následky,“ sdělil spoluzakladatel Rockstaru. Dále uvedl, že z jednání s hollywoodskými producenty měl pocit, jako by si mysleli, že vývojáři budou oslepení září reflektorů. Dodal, že však Rockstar nikdy neměl pochybnosti ve vizi cesty, kterou se má GTA vydat.
„Považovali jsme ji za multimiliardovou IP, z ekonomické stránky nám to tak nedávalo smysl,“ řekl Houser. Doplnil, že rizika byla velká. Navíc v té době panoval názor, že filmové adaptace her jsou zpravidla nekvalitní.
Nyní však Houser připustil, že doba se změnila. Jiný pohled na situaci má zejména po velmi podařených televizních adaptací her The Last of Us a Fallout.
Dan Houser opustil Rockstar Games v roce 2020. Nyní vede nové studio Absurd Ventures, které pracuje na blíže nespecifikované nové hře s otevřeným světem z pohledu třetí osoby.