O problémech s CryEngine se rozpovídal Tobi, PR Manager Warhorse.
Určitě znáte Tobiho, PR managera českého studia Warhorse. Ten si popovídal s redaktory webu Gamepressure jak o dalším díle Kingdom Come a použití CryEnginu, tak i o prvním díle a podpoře modování.
Neplánujeme měnit nic jednoduše kvůli tomu, že jsme vyrobili opravdu hodně nástrojů. Ty se nikdy nepoužili pro žádné RPG, dokud jsme je my nevyrobili. S tímto enginem jsme udělali opravdu spoustu věcí a proto se bojíme, že kdybychom změnili engine, tak bychom vlastně začínali od začátku. A jestli přemýšlíte nad tím, jak dlouho jsme s CryEnginem pracovali, než jsme mohli začít, tak opravdu dlouho. A doufáme v to, že budeme skvělé kooperovat s CryTechem.
Tobi se taktéž rozpovídal o problémech s CryEnginem.
Měli jsme velké ambice a jak tvrdila naše Kickstarterová stránka, chtěli jsme udělat „obrovské bitvy se stovkami bojovníků“. A když jsme se o to v CryEnginu pokoušeli, bylo to zkrátka nemožné, frame rate šel rapidně dolů. V jednu chvíli jsme nemohli mít na ulici více jak šest postav. Museli jsme vyřešit několik problému a použít CryEngine bylo velmi těžké.
Tobi taktéž potvrdil to, že se brzy chystá podpora módů do prvního dílu.
Podpora módů je ta poslední věc, kterou nyní děláme, a taktéž poslední věcí, kterou chceme pro Kingdom Come Deliverance vydat. Pracujeme na modovacích nástrojích, díky jimž si mohou lidé dělat co chtějí. Steam Workshop už funguje, ale pouze pro pár věcí, jako například vlastní úkol. Bohužel, pro konzole tato podpora není možná.