Blizzard slibuje bohatou nálož s novým herním obsahem každé tři měsíce.
Magazín Game Informer ve svém nejnovějším vydání napsal v článku o očekávaném akčním RPG Diablo IV, že hra dostane každé tři měsíce nové příběhové linie. Konkrétně jim to v rozhovoru sdělil zástupce režiséra čtvrtého Diabla Joe Piepiora.
Ten se sice zdráhal použít upřesňující slovo „rozšíření“, ale pověděl, že čtvrtletní updaty budou sestávat z dodatečného dějového obsahu, který představí i nové mechaniky a funkce. Aktualizace budou navíc doprovázeny novým sezónním battle passem dostupným v bezplatné i prémiové podobě. Společnost Blizzard již dříve potvrdila, že první sezóna hry nezačne rovnou vydáním Diabla IV, ale k zahájení dojde někdy později.
Co nás čeká v endgame fázi?
Blizzard nedávno taky pomocí vývojářského videa nabídl více informací o tom, jak přesně bude vypadat endgame hry. Nightmare dungeony spolu s oblastmi v otevřeném světě zvanými Helltides budou tvořit většinu koncového zážitku. Tyto instance budou představovat složitější, smíšené verze více než sta dungeonů, které budou v Diablu IV dostupné od vydání, přičemž různé přídavky zvýší jejich znovuhratelnost.
Na tyto informace pak článek v magazínu Game Informer navázal. Tvůrci odhalili, co budou muset hráči překonat v Nightmare dungeonech. Po aktivaci pilíře budou pronásledováni neustálými nepřemožitelnými blesky po celé oblasti. Taky bude dostupný druhý sloup vytvářející stín, jenž jim zakryje výhled a přivolá další nepřátele.
Vývojáři taky promluvili o Helltide úrovních. Ty se mohou objevovat ve více oblastech na mapě najednou a potrvají po omezenou dobu. V jejich zónách se budou pohybovat smrtonosnější nepřátelé, včetně pozměněných a kombinovaných verzí různých bossů. Můžeme se tak těšit na opravdu pekelnou nabídku.
Společnost Blizzard plánuje 20. dubna uspořádat živý přenos zabývající se zpětnou vazbou z nedávno proběhlé bety. Zároveň chce hlouběji seznámit fanoušky s tím, jak budou fungovat endgame systémy Diabla IV, které by mělo vyjít 6. června.