Kratší patch přináší hlavně změny ve schopnostech Killjoy a Raze a novinky o Swiftplayi.
Minulý týden jsme vás informovali o patchi 6.02, na který částečně navazuje i tento. Čekají nás ale ještě další zajímavé novinky, pojďme se na ně tedy podívat.
Obsah
Úpravy agentů
Killjoy
- HP Turretu (E) se z 125 snižuje na 100 – Turret bude tedy o něco lehčí rozbít
- body k získání ultimátky Lockdown (X) se ze 7 zvyšují na 8 – ultimátku bude těžší získat a Killjoy ji tak bude moct využívat méně častěji
Raze
- délka trvání Boom Botu (C) se z 10 sekund snižuje na 5 sekund – tato schopnost před patchem dokázala odhalit až moc velkou část prostoru, teď by spíš měla být využívána ke kontrole nejbližších prostor a následnému vstupu na ně
Herní módy
Swiftplay
- beta fáze tohoto nejnovějšího herního módu, který je kratší verzí unranked, měla skončit v lednu – nakonec ve hře ale zůstává!
Opravené bugy
- nejdůležitějším opraveným bugem je určitě grafický problém s agenty Sage, Neon, Jett a Yoru, jejichž vlasy mohly vyčuhovat zpoza zdí z důvodu jejich větší výšky oproti ostatním agentům – tito agenti jsou proto teď sníženi a jejich výška je stejná jako u ostatních agentů