Testovací servery dostávají další nálož nových funkcí v novém updatu.
Konec předběžného přístupu Playerunknown's Battlegrounds se blíží. Testovací servery zůstávají otevřeny až do 20.12., kdy konečně nový build s magickým označením 1.0 oficiálně spatří světlo světa. Do té doby ale vývojáři serverům, na kterých hráči aktuálně zkoušejí nové herní mechaniky a především také zbrusu novou mapu Miramar, věnují zvláštní pozornost a přichází další update, který rozšiřuje některé herní funkce.
Vyberte si mapu
Po zhodnocení ohlasů z komunity učinili vývojáři zásadní rozhodnutí. Výběr map nebude náhodný, ale nově si budete moci vybrat, zda se chcete vydat na poušť, nebo do starého známého Erangelu. Přesto se i v blogovém příspěvku zmiňují problémy, které mohou díky tomuto řešení nastat. Hra totiž probíhá ve třech různých módech (Solo, Duo, Squad) a se dvěma různými pohledy (TPP, FPP), což při doplnění o výběr mezi dvěma mapami dává celkově 12 různých variant nastavení hry, které musí být v každém zápasu obsazeny přibližně stovkou hráčů. Vývojáři jsou si vědomi, že v menších regionech to může způsobit problémy při zaplňování lobby u některých "méně atraktivních" variant, nicméně i přesto se rozhodli komunitě naslouchat.
EDIT: Výběr mapy bude dostupný až později po vydání verze 1.0
Lobby
- Přidáno menu Replay - možnost záznamu až 1 km okolo hráče, nutno povolit v nastavení před zápasem, celkově může být uloženo až 20 zápasů (nejstarší budou automaticky přepisovány při překročení limitu)
Gameplay
- Byla upravena velikost první modré zony na mapě Miramar (nyní menší)
- Win94 můžete nově rozšířit o Bullet loops, byl upraven zaměřovač, zvýší se možnost zoomu při zadržení dechu, zvýšený zpětný ráz
- Kar98k má mírně zvýšený efekt spádu trajektorie střely
- M24 má mírně zvýšený efekt spádu trajektorie střely a snížené poškození asi o 2 %
- Vector bude při střelbě stabilnější
- Efekt krvácení po zásahu z větší dálky nyní nebude tak výrazný
Interface
- Přidány dvě nové možnosti nastavení pro zmáčknutí/držení klávesy pro míření
Animace
- Přidána nová animace pro Win94. Přebíjení bylo zkráceno o 30 %.
Předměty, vozidla
- Upraveno množství předmětů, které se objevuje na Miramaru tak, aby bylo lépe optimalizováno
- Zlepšena spotřeba vozidla Pickup
- Změněn vzhled přední části vodního skútru
Svět
- Snížena hlasitost hudby v pozadí v lobby
- Snížena hlasitost efektu rozbití okna
- Přidán zvuk pro zničení dopravních značek
- Snížen efekt ozvěny hlasu hráče při zásahu v budovách
- Upravena hlasitost vozidel Pickup a Buggy na krátkou vzdálenost
Opravy bugů
Pro konkrétní seznam se můžete podívat do zdrojového článku. Oprav je opět poměrně hodně. Zmíním hlavně opravu nežádoucích vizuálních efektů při rozhlížení okolo postavy. Také už by se nemělo stát, že se ve FPP nebudete moci při seskoku z letadla rozhlížet o 360°.