PlayStation oficiálně získává studio Haven
Gaming Článek PlayStation oficiálně získává studio Haven

PlayStation oficiálně získává studio Haven

Radek Raudenský

Radek Raudenský

13. 7. 2022 14:33

Jade Raymond při této příležitosti prozradila pár detailů.

Reklama

Na začátku tohoto roku PlayStation oznámil akvizici studia Haven, které původně založila zkušená vývojářka Jade Raymond. Jak už to ale u akvizicí bývá, šlo pouze o plán studio odkoupit, ještě před tím musely obě strany splnit několik záležitostí – které se nyní podařilo završit.

PlayStation tak oficiálně vítá studio Haven v modré rodině, k čemuž se připojila i Raymond skrze rozhovor pro magazín GamesIndustry. Ředitelka prozradila, jak se daří vést vlastní studio a kam nyní směřuje. Zajímavým faktem je například to, že studio pracuje prakticky exkluzivně skrze cloudovou technologii. 

Nevýhodou založení nového studia je fakt, že musíte dělat vše od znova. Výhodou ale je, že pro všechno můžete najít lepší řešení. Založili jsme studio bez vlastních kanceláří či lokálních serverů, tudíž jsme si řekli, jestli to jde udělat efektivněji. Co jsme slyšela, spousta studií musela najmout spoustu IT techniků, kteří spravují všechny stanice a spravují VPN. My nemáme jediného IT technika, protože jsme všechno vložili do cloudu. Už teď vidíme několik míst, kde se to vyplatilo, tudíž do toho ještě více investujeme.

Celkově má studio 106 zaměstnanců a nakonec si pronajali i kanceláře, všichni zaměstnanci ale mohou pracovat z domova. Dle jejích slov byl přechod do cloudu jedním z důvodů, proč se o jejich studio zajímal celý PlayStation, a to včetně Marka Cernyho. O svém novém projektu, tedy exkluzivní střílečce, ale nic neprozradila.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama