Plánované změny rok 2019 se týkají hlavně zkušeností, brnění a katapultů!
Rok 2019 se nezadržitelně blíží a s ním i mnoho změn do hry Heroes of the Storm. Úpravám neuniknou katapulty, zkušenosti, brnění, matchmaking nebo třeba Stimpacky.
Zkušenosti, pushovací strategie a katapulty
Blizzardu se nelíbí velký "snowball" efekt, který se ve hře často objevuje (tým získává z malých výhod větší výhody příliš rychle). Z tohoto důvodu se vývojáři hry rozhodli ke změně získávání zkušeností. Ničení nepřátelských budov nebude od roku 2019 odměňovat zkušenostmi ale raději strategickou výhodou.
- "Forts" a "Keeps" již nepřidávají zkušenosti.
- Zkušenosti získané za zničení věže se sníží o 50%.
- Pasivní získávání zkušeností se navýší o 15%.
- Získané zkušenosti při zabrání "campu" bude navýšeno o 100%.
- Zabití Mercenery zabraných druhým týmem nyní přidává zkušenosti o běžné hodnotě zkušeností daného "campu".
Vzhledem k tomu, že nyní za zničení budovy nezíská tým žádné zkušenosti, vývojáři přišli s nápadem úpravy katapultů. Zničení Fortu způsobí, že v každé třetí vlně se objeví jeden katapult. Při zničení Keepu se klasicky budou katapulty objevovat v každé vlně. Tento princip zajistí, že minioni na lince bez Fortu se budou pushovat rychleji ke Keepu a bránící tým tak má větší a bezpečnější přístup ke zkušenostem z vln.
Kapatultům budou také upraveny jejich hodnoty, aby v začátcích hry nepůsobily příliš velké poškození.
Brnění
Brnění nezískalo pouze dvě nové ikonky (fyzické a magické brnění), ale také změnu v herní mechanice. Brnění bude od roku 2019 fungovat na stejném principu jako rychlost pohybu, tedy pokud hrdina obdrží navýšení či snížení brnění od více zdrojů, aplikuje se pouze to nejvyšší/nejnižší.
Matchmaking
Blizzard se pro rok 2019 rozhodl představit jednu velkou novinku - role. Při tvorbě běžné hry (quick match) si vždy hráči vždy vyberou, jakou roli chtějí hrát a systém je poté poskládá do týmu s ostatními hráči. Běžná hra se nyní nikdy nebude moci spustit, pokud nebude tým mít alespoň jednoho tanka, supporta a Asasina na dálku! Systém navíc bude zobrazovat, po kterých rolích je aktuálně největší poptávka a bude odměňovat bonusem ke zkušenostem hráče hrající takové role.
Stimpacky
Stimpacky budou přejménovány na Boosty a nově budou přidávat 5% navíc ke zkušenostem a zlatu všem hráčům ve hře za každý aktivní boost. Lze tedy získat až 45% bonus pokud všech deset hráčů v jedné hře má aktivní boost.