Čas a hromada aktualizací dělá své.
Začalo to menší pohromou. Start Cyberpunku 2077 doprovázel hype a následné zklamání z technického stavu. Hra obsahovala velké množství chyb, které doprovázely průchod jinak nádherným světem a originálním příběhem. Špatná optimalizace ovšem zavinila, že si titul mohl užít jen málokdo.
Krátce po vydání Cyberpunku 2077 od studia CD Projekt Red přišly recenze se dvěma různými pohledy. V jedněch se hra chválila jako přinejmenším nadprůměrné dílo s ikonickou atmosférou, skvělým herním designem a řadou obsahu. Na druhé straně přicházela kritika za technický stav, nutno podotknout, že zcela oprávněná.
Po vydání byl Cyberpunk 2077 nehratelný na dosluhující generaci konzolí. Toho si všiml Microsoft a zejména Sony. Z obou platforem na nějakou dobu titul zmizel a PS Store nenabídl hru k zakoupení po řadu měsíců. Polské studio ve velkém přijímalo žádosti o vrácení peněz a vydávalo první opravné aktualizace.
Po roce od katastrofického vydání se děje menší videoherní zázrak. Cyberpunk 2077 má na Steamu v kategorii nedávných recenzí (celkem 23 600) velmi kladné hodnocení. Všechny recenze (přes 400 tisíc) jsou přitom spíše kladné.
Cyberpunk 2077 tak nejspíše potká podobný osud, jako No Man's Sky. Také tuto hru doprovázel mohutný hype končící zklamáním roku. Vývojáři ovšem nepřestávali titul vylepšovat a doplňovat o chybějící části. Dnes patří No Man's Sky mezi exemplární příklady, jak se jedna hra může postupem času zlepšit. Tomu ostatně věří i vývojáři v CD Projekt Red.
Hru Cyberpunk 2077 a merch inspirovaný tímto titulem můžete zakoupit například u našeho partnera CZC.cz.